İş Ortamında Çatışma Yönetimi: Sigortacılıkta Yönetim Uygulamalı (ONLINE)
İş Ortamında Çatışma Yönetimi: Sigortacılıkta Yönetim Uygulamalı (ONLINE)

Bu eğitim programı sonunda katılımcılar:

  • Çatışmayı tanımlayabilme, çatışma süreçlerini anlayabilme
  • Çatışmanın olumlu ve olumsuz taraflarını tartışma
  • Organizasyon (örgüt-grup-bireysel) çatışma kavramı ve kaynaklarını tanımlayabilme
  • Çatışma süreç modelini oluşturabilecek ve organizasyon içi çatışmaların altı yapısal nedenini tartışma
  • Çarışma türlerine göre çözümleme yaklaşımları ve en doğru uygulamayı belirleme
  • Çatışmaların organizasyonel maliyetlerinin anlaşılmasını (kurum-çalışan-müşteri-dış çevre) değerlendirmiş olacaklardır.
     
  • Çatışmanın anlamı ve sonuçlarının tartışılması
  • Çatışma sürec modelini oluşturma
  • Organizasyonlarda çatışmanın yapısal kaynakları (nedenleri)
  • Organizasyonlarda (örgüt ve bireysel) başlıca çatışma türleri (işlevsel-ortaya çıkış şekli-taraflara göre-amaç ve rol farklılıkları)
  • Başlıca çatışma çözümleme ve yönetimi (örgütsel ve bireysel) yolları
  • Çatışma sonuçlarının organizasyon içi yansımaları
  • Çatışmanın bireysel performansa (azalma ve artış) ve çalışan tutumlarına etkisi 
  • İş birimi liderleri
  • Takım liderleri
  • Yönetim sorumluluğunu gerçekleştirenler katılabilir.
     


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!