Rekabet Analizi
Rekabet Analizi

Kurumların yegane amacı sağladıkları içerikleri son kullanıcıya ulaştırmaktır ve bunun için yarışırlar. İçerikleri talep edilir olduğu sürece, kurumlar aktif veya pasif olarak sonlanmayacak bu yarışın içerisinde yer alırlar.

Yarışın dönemsel sonuçları, son kullanıcının tercihlerine bağlı olduğu kadar çevresel şartlar, farklı sektörlerdeki gelişmeler, sektörel gelişmeler, rakiplerin hamleleri gibi dış çevreye de çok bağlıdır. Rekabet dinamik bir unsurdur ve temel belirleyicisi değişimdir.

Bu eğitimde, pazarı ve üzerinde şekilllenen rekabeti kavramsal olarak değerlendirerek, strateji belirlemekte fayda sağlayacak araçlara dair paylaşımlarda bulunacağız.  

  •          Pazar ve Rekabet
  •          Rekabet Analizi
  •          Rekabet Avantajı
  •          Strateji Belirleme
  •          Strateji Seçimi

Pazarlama ve strateji başlıklarına ilgi duyan veya bu alanlarda çalışan kişiler



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!