Sigorta Satışında Müşteri Yönetimi ve Çapraz Satış Yaklaşımları
Sigorta Satışında Müşteri Yönetimi ve Çapraz Satış Yaklaşımları
  • Sigorta satışında müşteri davranışlarının incelenmesi ve müşterinin hizmet boyutundaki yerinin değerlendirilmesi
  • Etkin satış süreçlerinin ve her bir aşamasının satış artırıcı etkisinin anlaşılması
  • Çapraz satışın müşteri artışına etkisinin değerlendirilmesi
  • Müşteri ilişkileri yönetimi ve bunun çapraz satış için öneminin anlaşılması
  • Sigorta ürünlerinin çapraz satış uygulamalarıyla değerlendirilmesi
  • Sigorta Satışında Hizmetin Bir Bütün Olarak Sunumu
  • Sigorta Satışının, Hizmetin 5 Boyutunda Değerlendirilmesi
  • Müşterilerin Satın Almasını Etkileyen Faktörler
  • Etkin Satış Süreçlerinin Değerlendirilmesi
  • Çapraz Satış Nedir? Sigorta Satışı İçin Kavramsal Yaklaşım
  • Çapraz Satış İçin Müşteri İlişkiler Yönetiminin(CRM) Önemi
  • CRM Etkinlikleri Ve Hedef Belirleme
  • Sigorta İçin Müşteri Veri Tabanının Değerinin Artırılması
  • Müşteri İlişkiler Yönetimi Türleri-Analitik Ve Operasyon Crm’ İn Önemi
  • Sigorta Satışında Çapraz Satış Yaklaşımları
  • Çapraz Satış İçin Yeni Kavramların Oluşturulması Ve Yorumlanması
  • Müşteri Bölümlendirmesi Nedir? Bölümlendirme De Dikkate Değer Faktörler
  • Müşteriye Değer Katmak Ve Çapraz Satış Da Değerin Önemi
  • Satış Ve Çapraz Satış İçin Hedef Belirleme 
  • Satış Artırıcı Ve Pazarı Büyütme Yaklaşımlarında Çapraz Satışın Değerlendirilmesi
  • Satış yetkilileri
  • Satış uzmanları
  • Satış destek birimleri     
     


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!