Sağlık Sigortalarında Hasar Uygulamaları
Sağlık Sigortalarında Hasar Uygulamaları

Sağlık hasarlarında rol alan tüm personelin, Sigorta Şirketlerinin uygulamış oldukları genel hasar prosedürlerine sadık kalarak ,daha hızlı, daha pratik ve doğru bir  hasar değerlendirme süreci geliştirmeleri önem arz etmektedir. Bununla birlikte müşteri memnuniyeti oluşturmanın yanı sıra, pazarlama departmanları açısından önemli bir satış argümanı olarak eğitimin, farkındalık oluşturulması ve bilinci arttırması amaçlanmaktadır.

  • Sağlık Hasar Prosedürünün üzerinden geçilerek uygulamalar ile ilgili bilgi verilmesi
    • Sigorta Şirketi açısından
    • Müşteri açısından
    • Aracılar (Acente,Broker…) açısından 
    • Anlaşmalı Kurumlar açısından
  • Hasar Sürecini nasıl hızlandırabiliriz?
  • Standart hasar prosedürünü uygularken nasıl fark yaratabiliriz?
  • Pazarlama Birimlerine hasar süreciyle nasıl katkı sağlayabiliriz?
  • Ve hatta Pazarlama Birimlerinin ürünle birlikte bizi de satmasını sağlayabilirmiyiz?
  • Müşteri Memnuniyet oranının yükselmesi, gelen her hasarın sorgulanmadan ödenmesi demek midir?
  • İç ve dış müşterinin memnuniyetinin artırılmasına yönelik faaliyetler ile sigortalı adedini artırmanın yanında bilgili,bilinçli ve sadık müşteri yaratılmasına katkı sağlar mı ?
  • Sigorta Şirketlerinin hasar ihbarından hasar tazminatı ödenmesi ve rücu aşamasına kadar sorumlu ya da iş sürecine dahil olan; Underwritting, Risk Yönetimi, Hasar birimleri çalışanları,
  • Acente ve broker çalışanları, hasar şirketleri personelleri
     


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!