Sağlık Sigortalarında Kurumsal Pazarlama
Sağlık Sigortalarında Kurumsal Pazarlama

Sigorta Şirketlerinin sağlık branşında kurumsal pazarlama ve satış yapan  bütün çalışanlarının, pazarlama faaliyetleri açısından bakış açılarının genişletilmesinin yanısıra satış kapama noktasında yaratılabilecek farklılıkları konusunda farkındalık yaratmak amaçlanmaktadır.

  • Kurumsal Sağlık Poliçesi nedir ?
    • Teknik açıdan
    • Pazarlama açısından
  • Bireysel Sağlık Sigortası ile farklılıklar nelerdir?
  • Bir Kurumsal Satış Toplantısı nasıl başlamalı ve ilk satış ya da tecdit görüşmeleri nasıl ilerlemelidir?
  • Grup Sağlık Sigortasında satışın en belirleyici unsuru olan fiyat odağından müşteriyi uzağa taşımak mümkün müdür?
  • Teknik açıdan poliçe nasıl oluşturulmalıdır?
    • Teminatlar
    • Ek Protokoller
  • Satış sonrası hizmetin götürülmesinde ve ilişki yönetimi açısından kurumsal pazarlamacının rolü nedir?
  • Grup Sağlık Sigorta Poliçesi satıldıktan sonra,satış sonrası ilişkilerle, poliçenin H/P oranının arzu edilen seviyede tutulabilmesi sağlanabilir mi?
  •     Sigorta Şirketlerinin kurumsal sağlık sigortası satışı yapan birimlerinde görev yapan çalışanları, 
  •     Acente ve broker çalışanları, 
     


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!