Sigorta Sektöründen Örneklerle Proje Yönetimi
Sigorta Sektöründen Örneklerle Proje Yönetimi

Bu eğitimde, evrensel kabul görmüş proje yönetimi yaklaşımının sigorta sektöründen örneklerle zenginleştirilerek aktarılması amaçlanmaktadır. Katılımcılarımızın, kaynakların doğru planlanması, planların doğru uygulanması, uygulamanın kontrolü ile hedeflenen kalite ve kapsamda sonuç elde edilmesi -projenin tamamlanması- için önerilen bu yöntemin terminolojisine hakimiyet sağlayabilmeleri ve çalışma alanlarında uygulayabilecekleri bilgi düzeyine ulaştırılmaları hedeflenmektedir.

  • Proje ve proje yönetimi nedir, ne değildir?
  • Proje süreçleri ve bilgi alanları nelerdir?
  • Proje bilgi süreçleri ve bilgi alanlarına dair grup çalışması 
  • Proje başlatma süreci; proje başlatma belgesinin geliştirilmesi, paydaşların belirlenmesi
  • Planlama süreci; proje yönetim planının geliştirmesi, kapsam yönetiminin, zaman çizelgesinin, maliyet yönetiminin, kalite yönetiminin, insan kaynakları ve iletişim yönetiminin, risk yönetiminin, tedarik yönetiminin, paydaş yönetiminin planlanması
  • Yürütme süreci; proje çalışmasının yönlendirilmesi ve yönetilmesi, kalite, proje ekibinin oluşturulması/yönetilmesi, iletişimin yönetilmesi, tedariklerin ve paydaşların yönetimi,
  • İzleme ve kontrol süreci; proje çalışmasının izlenme si ve kontrolü, kapsamın onaylanması/kontrolü, zaman çizelgesinin, maliyetlerin, kalitenin, iletişimin, risklerin, tedariklerin, paydaş katılımının kontrolü
  • Projenin kapatılması süreci; projenin/fazın kapatılması
  • Proje bilgi süreçleri ve bilgi alanlarına dair grup çalışması

Konu ile ilgili profesyoneller



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!