Performans Değerlendirme ve Yönetimi
Performans Değerlendirme ve Yönetimi

Performans Değerlendirme Yönetimi Eğitimi, kurum hedefleriyle birey hedeflerinin örtüşmesini, böylece tüm çalışanların ortak bir başarı tanımına sahip olmalarını sağlayan bir sistem oluşturmayı hedefler. Kurum içinde değerlendiren ve değerlendirilenleri, performans yönetim süreci ve yetkinlik modeline ilişkin bilgilendirir, performansın iyileştirilmesi ve kişisel gelişim planları için gerekli yöntemleri sağlar.

 
  • Performans Yönetimi – Performans Değerlendirme nedir? Unsurları?
  • Neden performans değerlendirme yapıyoruz? - Uygulama
  • Performans Değerlendirme yapabilmek için nelere ihtiyacımız var? – Uygulama
  • Performans Değerlendirmenin ilkeleri nelerdir? - Uygulama
  • SWOT Analizi - Uygulama
  • İş Analizi yapmak – Uygulama
  • Performans Değerlendirme Sistemi Kurmak
  • Hedefler & Amaçlar
  • Kurumsal Performans Yönetimi nedir?
  • Dengeli Performans Karnesi nedir? - Balanced Scorecard
  • Balanced Scorecard – Uygulama
  • Bireysel hedef koymak nedir? Nasıl bireysel hedef konulur?
  • Performans Değerlendirme Sistemi Kuruyoruz - Uygulama
  • Performans Değerlendirme Sisteminde Yaşanan Sorunlar – Uygulama
 

İnsan Kaynakları yönetici, uzmanları ile performans yönetim sürecine dahil olan bölüm yöneticileri ve çalışanlarını kapsar.

 


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!