Sigortacılıkta Yeni Trendler, Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması Eğitimi (ONLINE)
Sigortacılıkta Yeni Trendler, Dijital ve Sosyal Medya Pazarlaması Eğitimi (ONLINE)

Bu Eğitimin Amacı, Katılımcıları Sigortacılıkta Günümüzün Başarı Uygulamaları Hakkında Bilgilendirerek, Başarı Seviyelerini Yükseğe Çekmeye Çalışırken, Sigortacılığın İnternet Üzerinden Satış ve Pazarlama Çalışmalarında, Etkin ve Uygulamalı Biçimde Bilgilendirerek tüm bu Yeni Trendlerle Daha Başarılı Olmalarını Sağlamaktır.

Türk Sigorta Sektöründe Neler Oluyor?

Türk Sigorta Sektöründe Sigortacıların Yapması Gereken Çalışmalar,

Sigortacılıkta Geleceğe Yönelik Trendler,

Sigortacılıkta Engellerin Ötesini Görebilmek,

Sigortacılıkta Dünya’nın Neresindeyiz?

Türkiye’deki Sigorta Şirketleri Nasıl Çalışıyor?

Sigortacılıkta Reklam ve iş geliştirme,

Sigorta Satışı ve Sigorta Pazarlaması Arasındaki Fark Nedir?

Sigortacılıkta Satış Kaynağının ya da Acentenin Şirket Seçimi,

Sigortacılıkta Satış Kaynağı ya da Acentenin İş Süreci İçindeki Sigorta Şirketiyle Olan İlişkileri,

Sigortacılıkta Sigortalı Adayının Şirket Seçimi ve Poliçe Yenilemeleri,

Sigortacılıkta Pazar Araştırması ve Pazarlama,

Sigorta Pazarlamasında “Wall Flower” Olmamak,

Sigortacının Takdimi, Sigorta Pazarlamasına Kabiliyetli Olmak Nedir?

Sağlık Sigortacılığı Pazarlamasına Rakiplerin(Acente, Broker, Satış Danışmanları) Dezavantajları ve Stratejiler,

Pazarlamaya Dayalı Beyin Analizi ve Sigortalını Adaylarını Tanımak,

Sigortalı ve Sigortalı Adaylarının Ne İstediğini Anlamak,

Strateji ve Hedef Belirleme,

Sigortalı ya da Sigortalı Adayının Dilinden Konuşmak,

Sağlık Sigortacılığı ve Elementer Sigortacılıkta Pazar Araştırması ve Pazarlamada İddialı Olabilmek,

Bilmiyorum Diyebilmek, Kaliteli Rekabet ve Dürüstlük En İyi Politikadır,

Her zaman Çözüm Üretebilmek ve Kaliteli Müşteri Hizmetleri,

İkna Etmek ve Doğru İtiraz Karşılamak,

Satış Odaklı Olmak ve Her Yöntemi Kullanabilmek,

Sigortacılıkta Hasar Karşılama ve Anlaşmalı Kurumlar İlişkileri,

Sigortacılıkta Acentenin Şirket Seçimi ve Sigorta Şirketiyle Olan İlişkileri,

İnternet Üzerindeki Geleceğin Sigortacılık Sistemi,

Sigortacılıkta İnternet Pazarlaması

Dünya’da İnternet ve Sosyal Medya’da Sigorta Pazarlaması İçin Neler Yapılıyor?

Dünya’da ve Türkiye’de Sigorta Reklamları ve Sigortacılığa Farklı Bir Bakış,

İnternet Üzerindeki Günümüz Türk Sigorta Sektöründeki Çalışmalar,

Sigorta Sektöründeki Tüm Oyuncuların İnternet Üzerinde Yapması Gerekenler,

Sigortacılığa Sosyal Medya Desteği ve Facebook,YouTube ve Twitter ile Geleceğin Sigorta Pazarlaması,

İnternet Arama Motorlarında (Google,Yandex) Yükselebilme Kriterleri,

Sigorta Acenteleri, Danışmanları, Sigorta sektörü ve Sigorta Broker Yöneticileri, Branşlaşarak İş Sahibi Olmak İsteyen Üniversitelerdeki Bankacılık  ve Sigortacılık Bölümü öğrencileri ve Mezunları, Kurumsal Poliçe Yaptıran Büyük Şirketlerin Sigorta ile İlgili Satın Alma yada Araştırma Yöneticileri…



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!