Ürün Geliştirme ve Karlılık Analizi
Ürün Geliştirme ve Karlılık Analizi
  • Ürün Geliştirme       
    • Ürün sınıfları
    • Pazardaki ürünlerin analiz edilmesi,
    • Pazar taleplerinin mevcut ürünlere göre uyumu ve ihtiyacın belirlenmesi 
    • Mevzuat ve ürün özel şartlarının yapılandırılması
    • Müşteri bilgilendirme süreci (formlar, bilgilendirme vb)
    • Dağıtım kanalı stratejileri bunların avantaj dezavantajları
  • Karlılık Analizi
    • Fiyatlama
    • Getiri ve enflasyon 
    • Poliçe sahibi davranışları (durdurma, ayrılma, meriyete dönüş vb)
    • Hasar gerçekleşmeleri
    • Birim maliyet analizi
    • Karlılık


Platformunuzu seçin ve Paylaşın!