Zaman Yönetimi
Zaman Yönetimi

Günümüzde verimli çalışma gerekliliği, dolayısı ile zamanın etkin kullanımı her meslekten insanın öncelikli konusu haline gelmiştir. Çalışanlar belli bir zaman içerisinde ya daha fazla iş yapmak ya da aynı işi daha kısa zamanda yerine getirmek zorunda kalmıştır. Bu yüzden zamanın akıllıca planlanması ve kullanılması gerekmektedir.

Bu eğitim; ödünç alınamayan, sadece kullanılan ve sürekli kaybedilen varlık olan zamanın israf edilmeden nasıl etkin ve verimli bir şekilde kullanılabileceğini öğretmeyi amaçlamaktır.

Zaman Yönetimi eğitimi, zaman yetmezliği çeken herkese; günlük hayattan kesitler sunarak, zamanlarını daha değerli kılmanın, işlerinde başarılı ve hayatta mutlu olmanın anahtarlarını sunmaktadır. 
 

  • Zaman kavramı 
  • Zaman tuzakları
  • Zaman planı hazırlama
  • Profesyonel ve özel yaşamda zaman planının önemi 
  • Farklı sorumluluk ve rollerle baş etme yeteneği
  • Telefonu ve e-postayı verimli kullanma
  • Çalışma masası organizasyonu
  • Ziyaret ve randevuları verimli kullanma
  • Ajanda kullanımı
  • Ertelemek
  • Hayır diyebilmek
  • İşleri öncelik sırasına koymak
  • Hedef belirleme
  • Niçin hedeflerle çalışma?
  • Etkin hedef koyma ve hedefe ulaşmada zaman yönetimi
  • Zaman çizelgeleri ile çalışmak
  • Zaman yönetimi karşısındaki engeller
  • Acil, önemli işlerin önceliği
  • Stratejik zaman planı
     

Eğitime herkes katılabilir.



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!