Tuğçe Seçkin Arslan

Tuğçe Seçkin Arslan

15 yıldır pazarlamanın farklı alanlarında çalışmalarını sürdüren Tuğçe Seçkin, dijital pazarlama, pazarlama iletişimi, müşteri deneyimi gibi alanlarda hem marka hem ajans tarafında yöneticilik yaparak ulusal ve uluslararası pek çok farklı markaya hizmet verdi.

İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olduktan sonra Galatasaray Üniversitesi Bütünleşik Pazarlama yüksek lisansını bitirdi. Ağırlıklı olarak finans sektöründe müşteri deneyimi tasarımı, dijitalizasyon, dijital pazarlama, bağlılık programları gibi konularda birçok proje yönetti.

2018 yılında İngiltere'de 8 ay yerleşik olarak uluslararası bir sigorta şirketinin müşteri deneyimi departmanını kurup geri döndükten sonra müşteri deneyimi yönetimi, dijital pazarlama, omni-channel pazarlama, içerik pazarlaması, çalışan deneyimi projelerinde danışmanlık hizmeti verdiği Inserval adında bir danışmanlık şirketi kurdu.

Aynı zamanda aktif olarak Keynote Speaker Agency, Dijital Pazarlama Meet-Up’ları, Turquality ve İŞKUR'un girişimcilik programlarında çeşitli eğitimler vermektedir.

 

'Tuğçe Seçkin Arslan' Yaklaşan Eğitimleri

Ekim 2024
24 Ekim 09:30
25 Ekim 12:30

Günümüz dünyasında bilgi ve teknolojiye ulaşım kolaylaştıkça mal ve hizmet üretiminde ‘ürün’le farklılaşmak her geçen gün zorlaşmaktadır. Değişen tüketici beklentileri ve teknolojik dönüşüm sigorta sektöründeki dinamikleri de değiştirmekte, geleneksel sigorta anlayışı yerini esnek çözümlerle kurgulanan müşteri odaklı bir hizmet deneyiminin gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır. ‘Müşteri Deneyimi Yönetimi’ kavramı bu noktada şirketlerin gündeminde hızla yerini almakta, firmaların rakiplerine göre onları farklılaştıracak ve hayatlarını sürdürmelerini sağlayacak en önemli nokta haline gelmektedir.

Detaylı Bilgi
Kasım 2024
28 Kasım 09:30
29 Kasım 12:30

Değişen tüketici ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda dijital alanlar alternatif mecra olmaktan çıkarak, ana platform haline gelmiş, dijital pazarlama da bu ekosistemin en önemli parçalarından biri olmuştur. Bu öncelikten doğan ihtiyaçla hazırlanan bu eğitim, mevcutta süregelen bir sürü teknik dijital terim, farklı kategorideki dijital ajans ve araçların olduğu bir dünyada bu mecrayı daha iyi anlamak, üçüncü partilere kolayca brief verebilmek ve gelen projeleri doğru KPI’lar ile değerlendirebilmek, bu iletişimin bileşenlerini sıfırdan öğrenerek kullanır hale gelmek isteyenler için pratik bir program sunmaktadır.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!