Tuğçe Seçkin Arslan

Tuğçe Seçkin Arslan

15 yıldır pazarlamanın farklı alanlarında çalışmalarını sürdüren Tuğçe Seçkin, dijital pazarlama, pazarlama iletişimi, müşteri deneyimi gibi alanlarda hem marka hem ajans tarafında yöneticilik yaparak ulusal ve uluslararası pek çok farklı markaya hizmet verdi.

İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümünden mezun olduktan sonra Galatasaray Üniversitesi Bütünleşik Pazarlama yüksek lisansını bitirdi. Ağırlıklı olarak finans sektöründe müşteri deneyimi tasarımı, dijitalizasyon, dijital pazarlama, bağlılık programları gibi konularda birçok proje yönetti.

2018 yılında İngiltere'de 8 ay yerleşik olarak uluslararası bir sigorta şirketinin müşteri deneyimi departmanını kurup geri döndükten sonra müşteri deneyimi yönetimi, dijital pazarlama, omni-channel pazarlama, içerik pazarlaması, çalışan deneyimi projelerinde danışmanlık hizmeti verdiği Inserval adında bir danışmanlık şirketi kurdu.

Aynı zamanda aktif olarak Keynote Speaker Agency, Dijital Pazarlama Meet-Up’ları, Turquality ve İŞKUR'un girişimcilik programlarında çeşitli eğitimler vermektedir.

 

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!