Bu eğitim programı sonunda katılımcılar:
-
Digital pazarlama kavramanın açıklanması ve sigorta satışına etkisi
-
Sosyal medya satış ve pazarlama planı tasarlama ve sigorta uygulaması
-
Sosyal medya platformlarının ve araçlarının çeşitliliği hakkında bilgi sahibi olunması
-
Sosyal medya pazarlaması yoluyla müşterilerin ilgisini çekmek için stratejilerin oluşturulması
-
Sosyal medya pazarlama araçlarının mevcut pazarlama planıyla entegre edilmesi
-
Sosyal medya pazarlamasının geleneksel pazarlamadan farkının açıklanmasını değerlendiriyor olacaklar.
-
Digital pazarlama nedir? Sigorta uygulamalarındaki avantajlarının değerlendirilmesi
-
Digital pazarlama kanalları ve sigorta satışı için etkili seçim yaklaşımları
-
Sigorta satışı için online digital kanalların SWOT analizinin uygulanması
-
Sosyal medya tarihinin kısaca açıklanması
-
Sosyal medya pazarlamasının geleneksel pazarlamadan farkı nedir?
-
Sosyal medya pazarlamasını kullanımının faydaları
-
Sigorta satışı için, sosyal medya pazarlama planının oluşturulmasında temel adımlar
-
Sigorta ürününe uygun sosyal medya modellemelerinin belirlenmesi
-
Sosyal medya pazarlamasında sık yapılan hatalardan kaçınma
-
Belirlenen hedeflere uygun sosyal medya platformlarının seçilmesi
-
Sosyal medya yönetim alternatiflerinin değerlendirilmesi
-
Sosyal medya ile geleneksel satışı entegre etme yaklaşımları