Hasar Departmanında İlişki Yönetimi (ONLINE)
Hasar Departmanında İlişki Yönetimi (ONLINE)

Poliçe satışından sonra sigortalı ve sigortacının karşı karşıya olduğu  ilk süreç hasardır. Müşteri açısından hasar hizmet & memnuniyet kriteridir. Sigorta şirketleri hasar süreçlerinin hızlandırılması, doğru tazminat tespiti ve ödeme için  her geçen gün hasar departmanı iş süreçlerine yeni ortaklar katılmaktadır. Katılımcıların bu eğitimde hasar departmanı ve iş ortakları (acente-eksper-servis-asistans vb) ile müşteri ilişkileri süreçlerini sağlıklı yönetebilmesi amaçlanmaktadır.

  • Riziko ve Hasar ilişkisi
  • Türk Sigorta Sektöründe Hasar 
  • Sigorta şirketinde Hasar Departmanının yeri
  • Hasar Departmanı ve Müşteri İlişkileri
    • Acente-Müşteri İlişkilerinde Hasar Departmanı 
    • Eksper –Tamirhane –Asistans İlişkilerinde Hasar Departmanı 
    • Tramer İle İlişkilerde Hasar Departmanı 
    • Diğer Sigorta Şirketleri İle İlişkilerde Hasar Departmanı 
  • Hasar Departmanı ve Karşılaşılan Zorlu Durumlar 

Hasar departmanında (İhbar, dosya takip, inceleme) asistan, memur, yetkili, yönetmen pozisyonunda çalışanlar katılabilir.



Platformunuzu seçin ve Paylaşın!