Bu eğitim programının temel amacı, sigorta satış kanallarında satış yapan çalışanların kilit olarak değerlendirilen dört (4) önemli satış yaklaşımına yeni fırsatlar sunmaktır. Sigorta satışının başarıyla sonlandırılması için uygulanan satış adımlarını değerlendirmenin yanı sıra, satışı yakından etkileyen bu “Kritik Alanları” değerlendirmiş olacağız.
KRİTİK ALAN: Sigorta satışı için DAHA FAZLA MÜŞTERİ EDİNMENİN yolunu değerlendirmek,
KRİTİK ALAN: Sigorta satışında SATIŞ BÜYÜTME VE ÇAPRAZ SATIŞI (Ek sigorta ürün satışı) gerçekleştirme yöntemlerini tanımlamak
KRİTİK ALAN: Yaygın olarak karşılaşılan itirazlarla (EN ÇOK KARŞILAŞILAN İTİRAZLAR) nasıl başa çıkılacağını örnekleme yöntemiyle açıklamak,
KRİTİK ALAN: Sigorta satışını sonlandırma sırasında MÜZAKEREDE (PAZARLIK) BAŞARILI olma yaklaşımlarını değerlendirmek.
- Daha fazla müşteri edinme yaklaşımı
Müşteriniz olmak isteyenlerin belirlenmesi
Nasıl bir müşteri? Önce neden! Sonra ideal müşteri profili ve yeni müşteri
Yeni müşterilerle bağlantınızı sürekli kılacak yöntemler
Yeni müşteri için kurulacak ortaklık yapılarının değerlendirilmesi (Farklı iş kolları)
- Satış Büyütme ve Çapraz Satışı artırma
Çapraz satış fırsatlarını kolayca tanımlama
Çapraz satışla müşteri sayınızı çoğaltma yaklaşımları
Yeni ürünleri fırsata dönüştürme,
Poliçede söylenemeyen avantajları öne çıkarma
- En çok karşılaşılan itirazlarla başa çıkma
İlgilenmiyorum! İhtiyacım yok! Şu an müsait değilim! Çok Pahalı! Bir düşüneyim!
Şu an sigortam var! Bana bilgileri gönderin, inceleyeyim! Sigortaya inanmıyorum!
Eşime/Arkadaşıma v.b tanıdıklarıma sorayım!
Tanıdık gelen çok daha fazla itirazla başa çıkma yöntemleri
- Müzakerede (pazarlık) başarılı olma teknikleri
Pazarlıkta Neye karşılık, Hangi Seçenek?
Sigortalı parasının değerinden fazlasını ister, Ya siz?
Masadan kalkmadan önce, el sıkışma için son hamle!