Taraftarı olduğumuz takımı tutmayı ne zaman bırakırız? Asla!.. Peki, müşterilerimizle aramızda güçlü bağlar kurmak, onları taraftarlarımız yapmak mümkün mü? Ürün/hizmet, fiyat gibi belirleyici faktörler aynı iken, bir başkası değil biz sattığımızda bir taraftarımız var demektir! Müşterilere satın alma tatmini içeren deneyimler yaşatmak, güvene dayalı uzun soluklu ilişkiler kurup geliştirmek için, sigorta sektöründe satış kariyerine odaklanan bir bakış açısı ile literatürden ve deneyimlerden derlenmiş notların aktarımı ve kalıcı bir müşteri portföyü oluşturmaya yönelik olarak, özellikle satışta ilişki yönetimi ve süreklilik kavramlarının pekiştirilmesi amaçlanmaktadır.
- Saptamalar
- Uzun bir başarı yolculuğu için…
- Taraftarlık bağı
- Bilim diyor ki…
- Kendimize sorular
- Sosyal medyada bağ kurmak
- Bağ kurmanın güncel bir yolu: viral olmak
- Kendini pazarlamak mümkün mü?
Sigorta sektöründe satış kariyeri hedefleyenler, satış konusunda belli deneyime ulaşmış uzmanlar, acentelik yoluyla kendi girişimini başlatmak isteyen sigorta sektörü çalışanları, satış becerisinin yanı sıra müşteri portföyü oluşturma/büyütme konusunda kendisini geliştirmek isteyen satış profesyonelleri, konuya ilgi duyan farklı sektörlerden çalışanlar katılabilir.