Rekabet gerektiren sektörlerde bulunan, ekip organizasyonuna sahip, hedeflerle çalışan kurumların ihtiyaçlarından yola çıkarak, söz konusu webinar içeriğini oluşturan Fatih C. Sarıkan, aralıksız 29 yıldır iş yaşamında…
1992 – 2006 yılları arasında Arçelik, Bericap ve Yapı Kredi Emeklilik firmalarında çeşitli kademelerde yöneticilik yaptıktan sonra, Eventist Tur. ve Etkinlik Yönetimi Hiz. Ltd.’nin kurucu & yönetici ortağı oldu.
Halen sürdürdüğü pozisyonunun yanı sıra, 20 yılı aşkın süredir “freelance” eğitimci / konuşmacı / moderatör / MC’lik yapıyor.
2004-2016 yılları arasında, ulusal radyo kanalları Power FM’de (Power Morning Team) ve Alem FM’de (Alemin Üstadları) “Radyo Host & Programcı” unvanı ile hobisini profesyonel olarak uygulama fırsatı bulan Fatih C. Sarıkan, Alman Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezunudur.
Ürün / hizmet satışının aslında, deneyim vaat eden bir değişim süreci olduğunu ortaya koymak Duygusal zekanın, hem iş hem de özel hayatımızda başarıya dair belirleyici etkisini vurgulamak Akademik çalışmalar ışığında duygusal zekanın tüm unsurlarını gözden geçirmek Kurumsal duygusal zeka üzerinde durarak, suçlama kültürü ve sürekli gelişim kültürlerine odaklanmak, örnekler üzerinden tartışmak Katılımcıların, eğitimden elde ettikleri kazanımlarını yaşamlarında uygulama konusunda isteklilik uyandırmak.
Başarıya giden yolda bulunması gereken temel özelliklerden biri dayanıklılık (veya yılmazlık)… Kariyer yolculuğumuzda bu denli önemli olan dayanıklılık, yalnızca bazı insanlarda doğuştan itibaren olup, onları şanslı yapan kalıtsal bir özellik mi? Değilse, dayanıklılığımızı artırmak için neler yapabiliriz? Duygusal ve zihinsel olarak daha dayanıklı olmak konusunda, önce farkındalık yaratmak, ardından davranışlarımıza yansıtacağımız bakış açıları kazandırmak üzere literatüre ve deneyimlere dayalı notların interaktif aktarımı amaçlanmaktadır.
Taraftarı olduğumuz takımı tutmayı ne zaman bırakırız? Asla!.. Peki, müşterilerimizle aramızda güçlü bağlar kurmak, onları taraftarlarımız yapmak mümkün mü? Ürün/hizmet, fiyat gibi belirleyici faktörler aynı iken, bir başkası değil biz sattığımızda bir taraftarımız var demektir!