
İletişim, tarih boyunca insanlıkla birlikte gelişen, bilgi paylaşımının, anlamanın ve anlatmanın yoludur. Anlamlı bir yaşam için kendimizi ifade edebilmemiz ve karşımızdakine kulak vermemiz kritik bir öneme sahiptir. İş dünyasında da, yöneticimizden, yönettiğimiz ekibe kadar verimli bir iletişimin tüm süreçlerini uygulayabilmemiz, fark yaratan sonuçlar için temel unsurdur.
Hem iç hem de dış müşterilerle, kurum adına doğrudan temas kuran herkesin başarılı olmasının yolu, iyi iletişimci olmaktan geçiyor. Daha az ele alınan iletişim unsurlarına odaklanarak; “Bir çimdik” konuşma: etkili konuşma için radyocu tavsiyeleri… ”Aldığı kadar” dinleme: başarılı iletişimde dinlemenin önemi… Sosyal platformlarda yazışma: anlamamızı, anlatmamızı, anlaşmamızı sağlayacak temel ipuçları…
-
İletişim
-
Konuşma
-
Dinleme
-
Etkin empatik dinleme
-
Dijital Türkiye
-
Sosyal medyada yazışma
Özellikle satış ve müşteri hizmetleri ağırlıklı olmak üzere, iç ve dış müşteriler ile kurum adına doğrudan iletişimi olan tüm sigorta sektörü çalışanları, iletişim becerilerini geliştirmek isteyen satış profesyonelleri, konuya ilgi duyan farklı sektörlerden çalışanlar katılabilir.