
Uçtan Uca Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Atölye Çalışması (YÜZ YÜZE)
Hizmetlerin müşteri deneyimi perspektifinden ele alınmasını ve tasarım odaklı düşünme yöntemlerini kullanarak yenilikçi çözümler geliştirilmesini sağlamak. Katılımcıların, müşteri merkezli bir yaklaşım geliştirerek problemleri tanımlama, süreç geliştirme ve iyileştirmeyi kapsayan hizmet tasarımı yetkinliklerini artırmaları hedeflenmektedir.
İçerik:
- Müşteri Deneyimi Nedir?
- Müşteri Deneyiminin Tanımı ve Önemi
- Müşteri Deneyimi Nasıl İster?
- Tasarım Odaklı Düşünme Yöntemi
- Tasarım Odaklı Düşünmenin Temel 5 Aşaması (Diamond Model)
- Empati Kurma, Problemi Tanımlama, Fikir Geliştirme
- Prototipleme, Test Etme
- Acente Müşteri Deneyimini İyileştirme Vaka Çalışması
- Empati: Vaka İçin Uygun Araştırma Yöntemi Seçimi
- Problemi Tanımlama: Vaka İçin Bir Problem Tanımı Yapma
- Problem Tanımı Gösterimi için Farklı Çıktılar Üretme
- Teknolojinin Rolü: Yapay Zeka ve Dijital Araçların Kullanımı
- Atölye Çalışması
- Grup Çalışması: Bir Sigorta Hizmeti Üzerinde Müşteri Yolculuğu Haritası Oluşturma
- Prototip Geliştirme ve Test Etme
- Katılımcıların Sunumları
Beklenen Katkılar:
- Katılımcıların, müşteri odaklı hizmet tasarımı yapabilme becerilerinin artması.
- Hizmetlerde inovatif yaklaşımları benimsemeleri.
- Müşteri dahil edilerek, müşteri odaklı yaklaşımı birebir öğrenme ve uygulama ile tam olarak bilgiyi özümsemeleri.
- Gerçek projeler üzerinde çalışmalar yürüterek teorik bilgilerin pratiğe dönüştürülmesi.