Lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümünde tamamlamıştır. 1990 yılında sektöre adım attığı Yapı Kredi Sigorta’da Sistem Geliştirme, Sistem Analistliği, Hasar Yöneticisi görevlerini üstlendikten sonra Oto Dışı Hasar Müdürü olarak atanmıştır. 2009 yılında Genel Müdür Yardımcı’lığına atanmış ve Strateji ve Süreç Yönetimi, Aktüerya, Hasar, Hukuki Operasyonlar, Müşteri Yönetimi, Satış Destek ve Bilgi Teknolojileri fonksiyonlarından sorumlu olarak görev yapmıştır. 2013 yılında Şirketin Allianz tarafından satın alınması sürecinde görev almış, ardından Allianz Türkiye’de İcra Kurulu Üyesi ve CEO Ofis ve Kurumsal İletişim Yöneticisi olarak görevine devam etmiştir. Bu görevlerine ilave olarak Strateji ve İnovasyon Ofislerini kurmuş ve yönetmiştir. 2019 yılında emekliye ayrılarak, SmartUp Kurumsal Çözümler şirketini kurmuş, halen bu şirkette Sigorta sektörü ve girişimcilik odaklı danışmanlık hizmetleri vermektedir. TÜSİAD Kurum İçi Girşimcilik Çalışma Grubu üyeliği, İTÜ Çekirdek ve Hackquarters’da Startup mentörlüğü yapmaktadır.
Bu eğitimde katılımcıların; rekabet stratejilerini, strateji oluşturmada temel adımları, pazarı anlama ve ticari farkındalığın önemi ve yöntemlerini, fiyat rekabeti ortamında strateji geliştirme yöntemlerini, fiyat rekabetinin ötesine geçme yolunda rekabet avantajı yaratmanın önemini kavramalarını sağlamak; sigorta şirketlerinin rekabette öne çıkmak için sahip olması gereken öz yetenekleri yoluyla belirlemek; sigorta sektörünün yetenek gelişim düzeyini değerlendirip gelişim rotasını çizmek ve bu yolla kendi şirketlerinin rekabetçi yetenekleri konusunda görüş geliştirebilmelerini sağlamak amaçlanmaktadır.
Gelişen internet teknolojileri ile dönüşen iş yapış şekillerini, yeni ortaya çıkan trend ve iş modellerini, değişen müşteri beklenti ve alışkanlıklarını sigortacılık perspektifinden değerlendirmelerini, dünyada Insurtech alanındaki gelişmeleri öğrenmelerini sağlamak amaçlanmaktadır.
Değişen iş dünyası dinamikleri içerisinde sigorta şirketlerinin gereksinim duyduğu dönüşüm alanları, kurumsal inovasyonun sigorta sektörü açısından önemi ve inovatif şirket olma yolları konularında bakış açılarını geliştirmek amaçlanmaktadır.