Değişen tüketici ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda dijital alanlar alternatif mecra olmaktan çıkarak, ana platform haline gelmiş, dijital pazarlama da bu ekosistemin en önemli parçalarından biri olmuştur. Bu öncelikten doğan ihtiyaçla hazırlanan bu eğitim, mevcutta süregelen bir sürü teknik dijital terim, farklı kategorideki dijital ajans ve araçların olduğu bir dünyada bu mecrayı daha iyi anlamak, üçüncü partilere kolayca brief verebilmek ve gelen projeleri doğru KPI’lar ile değerlendirebilmek, bu iletişimin bileşenlerini sıfırdan öğrenerek kullanır hale gelmek isteyenler için pratik bir program sunmaktadır. Bu eğitim ile dijital kanalların içerik ve performans yönetimi, strateji hazırlama, dönüşüm optimizasyonu, kullanıcı deneyimi, ajanslar ile KPI belirleme, online müşteri kazanımı gibi birçok konuda bilgi sahibi olacaksınız.
1. Dijital Kanallarda Strateji Oluşturma
2. Dijital Pazarlama Adımları:
-
Edinim Stratejisi
-
Arama Motoru Pazarlaması (SEM), Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Video Pazarlama Sosyal Medya Yönetimi
-
Tutundurma Stratejisi
-
Yeniden Pazarlama, İçerik Pazarlaması, Dönüşüm Optimizasyonu
-
Kampanya Yönetimi & Optimizasyonu
-
Dijital Medya Planı Oluşturma, Bütçe Takibi, Ajans Yönetimi
-
Kullanıcı Deneyimi
-
Güncel Dijital Pazarlama Trendleri