Can Demirağ

Can Demirağ

Consult Saga kurucu ortağı, Danışman, Startup Mentor

1997 yılında Samsun Anadolu Lisesi, 2001 yılında da İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Mühendisliği bölümünden mezun olan Can Demirağ 2001 yılından bu yana kurumsal hayatın içerisindedir.

Garanti Emeklilik, Axa Sigorta, BNP Paribas Cardif ve Cigna Sağlık Hayat Emeklilik şirketlerinde Pazarlama, Operasyon, Çağrı Merkezi ve Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi birimlerinde orta ve üst düzey pozisyonlarda önemli görevler üstlenmiştir. 

2015 yılından itibaren iş dünyası ve yönetim tecrübelerini kurum ve bireylerle paylaşmaktadır.

İleri seviyede İngilizce konuşmaktadır.

 

'Can Demirağ' Yaklaşan Eğitimleri

Şubat 2025
04 Şubat 09:30
05 Şubat 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

 Bu eğitim ile katılımcıların eğitimin sonunda kurumsal yazışma ve dilbilgisi kurallarını benimsemeleri amaçlanmaktadır.  Kurum kültürüne uygun şekilde yazışmalar yapabilmeleri, hazırladıkları e-postaların daha etkili olabilmesi, iş takibi, e-posta takibi ve yazma becerilerini geliştirmeleri üzerinde detaylı çalışılacaktır. 

Detaylı Bilgi
Mart 2025
11 Mart 09:30
12 Mart 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

Katılımcıların sözlü, yazılı iletişim ve beden dili iletişimini öğrenmeleri ve etkili şekilde uygulamaları amaçlanmaktadır. Katılımcıların günlük hayatta ya da profesyonel hayatlarında iletişim yeteneklerini en etkili şekilde kullanabilmeleri, bunu ticari veya sosyal anlamda kazanca çevirebilmeleri için gerekli tüm bilgileri öğrenebilmeleri ve etkili şekilde kullanabilmeleri irdelenecektir.

Detaylı Bilgi
18 Mart 09:30
19 Mart 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

 Katılımcıların sözlü iletişim ve empati yeteneklerini geliştirmek hedeflenmektedir.  Eğitimin sonunda sözlü iletişim kurallarının öğrenilmesi, zorlu kişilerle iyi bir iletişimin şekillenmesi adına araçlar ve empati yeteneğinin kazanılması üzerine çalışılacaktır.

Detaylı Bilgi
Aralık 2024
24 Aralık 09:30
25 Aralık 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

• Bu eğitim ile, iş veya özel hayatımızda iletişim kurmakta zorlandığımız insan tiplerinin analizi yapılacak, onlarla en etkili iletişimi kurmak için gerekli yöntemler katılımcılara sunulacaktır.

Detaylı Bilgi
26 Aralık 09:30
27 Aralık 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

 Bu eğitim ile etkili sunum dosyaları hazırlayabilmek ve sunmak için gerekli bilgilerin edinilmesi amaçlanmaktadır.  İş yaşamında etkili sunum dosyaları hazırlayabilmek için gerekli bilgilerin edinilmesi, sunum dili ve teknikleri irdelenecektir.  Hazırlanan sunumların toplantılarda ve kalabalık topluluklara karşı etkileyici şekilde sunulabilmesi ve katılımcılara en etkili şekilde aktarılabilmesi hedeflenmektedir.

Detaylı Bilgi

'Can Demirağ' Geçmiş Eğitimleri

Aralık 2024
05 Aralık 09:30
06 Aralık 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

 Bu eğitim ile katılımcıların gerekli problem çözme ve karar verme bilgi, beceri ve tutumlarının kazanmasının geliştirilmesi hedeflenmektedir.  Sorunlara farklı açıdan bakarak yaratıcı çözümler üretme yeteneklerinin geliştirilmesi üzerine çalışılacaktır.

Detaylı Bilgi
Kasım 2024
21 Kasım 09:30
22 Kasım 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

Katılımcıların sözlü, yazılı iletişim ve beden dili iletişimini öğrenmeleri ve etkili şekilde uygulamaları amaçlanmaktadır. Katılımcıların günlük hayatta ya da profesyonel hayatlarında iletişim yeteneklerini en etkili şekilde kullanabilmeleri, bunu ticari veya sosyal anlamda kazanca çevirebilmeleri için gerekli tüm bilgileri öğrenebilmeleri ve etkili şekilde kullanabilmeleri irdelenecektir.

Detaylı Bilgi
13 Kasım 13:30
15 Kasım 16:30

Eğitmen:
Can Demirağ

Bu eğitim ile birlikte, katılımcıların şirket değerlendirmelerinde veya bundan bağımsız şekilde şirket finansalları hakkında bilgi edinmeleri, etkili karşılaştırma ölçütlerini öğrenmeleri ve buna bağlı olarak hedeflendirmeleri daha stratejik biçimde belirlemeleri amaçlanmaktadır.

Detaylı Bilgi
Ağustos 2024
06 Ağustos 09:30
07 Ağustos 12:30

Eğitmen:
Can Demirağ

Bu eğitim ile katılımcıların stratejiye dayalı yaklaşımı iş yaşamlarına entegre etmeleri; stratejik düşünme, stratejik yönetim ve stratejik plan kavramları detaylı irdelenerek katılımcıların işlerine değer katmaları; çalışanların şirket stratejisine hangi noktada hizmet ettiklerine yön vererek çalışanları bilinçlendirmeyi amaçlamaktadır.

Detaylı Bilgi

Platformunuzu seçin ve Paylaşın!