İnsan Kaynakları ve Yönetim, İş Geliştirme Danışmanı, Kurumsal ve Bireysel Gelişim Eğitmeni, Mentor.
İ.Ü. Teorik Fizik bölümünden mezun olmuş, B.Ü. Uygulamalı Matematik ve Bilgisayar bölümü yüksek lisans çalışmasını tamamlamıştır. Ardından Y.Ü. Bilgisayar Mühendisliği Bölümünde uzun yıllar akademisyen olarak çalışmaya devam etmiştir. Daha sonra özel sektöre geçiş yaparak, 1987- 2000 yılları arasında Sabancı Grubu bilişim ve teknoloji şirketi Bimsa’ da artan kademelerde artan sorumluluklar üstlenmiş, ekibiyle birlikte birçok iş başarıları sergilemiştir. Departman yöneticisi olarak, B2B-B2C, iş zekâsı, CRM, İK, ERP otomasyon çözümleri ve ekiplerini barındıran satış destek-uygulama geliştirme-çözüm alanında yoğun bir çalışma yürütmüştür. Bimsa sonrasında ise farklı bir çalışma yolunu seçip, İnsan Kaynakları alanına yönelmiştir. Kısa bir dönem üst düzey yönetici seçme ve yerleştirme danışmanı olarak çalışmış, farklı sektördeki firmaların yeniden yapılanma süreçlerinde önemli görevler üstlenmiştir.
2001 yılından bu yana değişik sektörlerdeki ulusal ve uluslararası firmalara Yönetim ve İnsan Kaynakları alanında danışmanlık ve eğitmenlik yapmaya devam etmektedir.
2004-2008 yıllarında İstanbul Ticaret Üniversitesi mühendislik bölümlerinde dersler vermiştir. 2014 yılından itibaren, TSEV ’de Eğitmen olarak kişisel beceri ve yetkinlik geliştirmeyi sağlayan eğitimler vermeye devam etmektedir. Eğitimci olarak bireysel gelişimi destekleme ile yola çıkıp şirketlerin verimini artıracak sonuçları elde etmeyi hedeflemiştir.
Profesyonel çalışma hayatında, bilgi ve yetkinliklerini artıracak çeşitli çalışmalara, eğitim programlarına katılmıştır. Bu kapsamdaki belli başlı programlar arasında 2010-2011 döneminde, tüm dünyada barışçıl yolla iletişim kurmayı hedefleyen Şiddetsiz İletişim Eğitim ve Uygulayıcılık programını tamamlamış, sonrasında ise hem verdiği eğitimlerde hem kişisel hayatında uygulayıcısı olmuştur.
2015 yılında TÜBİTAK’ın yurt çapında oluşturduğu ilk Mentor programına dahil olarak, bu eğitimi tamamlamıştır.
İ.Ü. İkinci Üniversite kapsamında, İK bakış açısını zenginleştiren ve akademik bir temel veren Sosyoloji bölümünü tamamlamıştır.
Yaşamında tüm bu bilgi ve deneyimi kullanarak eğitim, danışmanlık ve mentorluk yapmaya, gençlere yönelik gönüllü mentorluk desteği vermeye ve aynı zamanda da öğrenmeye devam etmektedi
İş yaşamı boyunca edinilen profesyonel becerilerde daha yetkin olmak üzere değişen ve gelişen koşullara daha etkin uyum sağlayan, birlikte çalıştığı kişilerle daha etkin iletişim ve işbirliği içinde olan ve işini en iyi şekilde yerine getirmek isteyen bireylere, becerilerini geliştirmek için yardımcı olmak amaçlanmaktadır.
Tüm dünyada yeni nesil yönetimi nasıl olmalı, nasıl etkinlik sağlanmalı araştırma ve çalışmaları yapılmakta, liderlik olgusunun tüm şirketi kapsadığı belirtilmekte. Özellikle başarının kolektif çalışma ürünü olarak elde edildiği birçok sektörde yöneticinin ancak çalışanı ile iş birliğini vurguladığı zamanlarda daha başarılı ve etkin sonuçlar elde ettiği görülmekte. Bu çalışmayı birçok açıdan ele alacağımız bir eğitim olacaktır.
Motivasyonun tanımından hareketle, iş hayatında hem işveren hem çalışan açısından motivasyon sağlayan unsurları nasıl oluşturacağımızı ve sürdüreceğimizi ele aldığımız konular paylaşılacaktır. Yöneticinin çalışanlarını olduğu gibi çalışanların da yöneticisini motive etme yolları ayrı ayrı ele alınacaktır. Bunun yanında, müşteriyi motive etme yolları da anlatılacaktır. Motivasyonu etkileyen faktörler doğrultusunda motivasyon araçlarını kullanarak içsel ve çevresel motivasyonun artırılması ve bu artışın verimli çalışmaya etkileri vaka çalışmaları da kullanılarak anlatılacaktır.
İçinden geçtiğimiz zorlu dönemde, birlikte çalıştığımız kişilerle ve müşterilerimizle etkili ve doğru bir iletişim içinde olmak, olumlu ve çözüm üreten davranışları sürdürmek, kurum hedefleri ve kendi hedeflerimizi gerçekleştirmek üzere, doğru değerlendirme ve çevik kararlarla iletişimi sürdürecek becerileri geliştirmek amaçlanmaktadır.
Çalışan birey iş yaşamında ve özel hayatında çeşitli rol ve sorumluluklar üstlenmekte, zaman zaman da bu anlamda değişimler olmakta. Kişinin kendisinden beklenen rol ve sorumlulukların farkına varması, gerekli davranışları sergilemesi ve hazırlığı, farkındalığı, gereken adaptasyonu için konuya ışık tutmayı ve derinlemesine anlamayı amaçlayan bir eğitimdir.
Bireylerin kendini etkinlik çerçevesini kendisi ve diğerlerinin bakış açısından tanıyarak, kendini ve çevresini en etkin biçimde yönetebilmesini sağlayacak farkındalık ve beceri kazandırmak amaçlanmaktadır.
Zor Zamanlarda Doğru&Etkili İletişim (3. Grup)